luni, mai 23

Mascara collection part 2

Si acum urmeaza cele pe care le mai folosesc ocazional. Aici intra unele rimeluri waterproof, pe care le-am nimerit cadou la reviste.

Deborah Black and Long Waterproof - alungeste frumos si separa genele, insa le lasa oarecum drepte si tepene, nu stiu cum sa le zic, de grosime uniforma pana la varf, ceea ce arata oarecum funny de aproape (sau poate doar eu vad).



Maybelline Intense XXL Volume & Length Microfiber waterproof: am avut varianta simpla si mi-a placut mult, si varianta asta mi-a placut pana am ajuns in momentul in care as fi avut nevoie sa il folosesc doua zile consecutiv si n-am reusit nicium sa il aplic, parca mai ramasese un strat din ziua precedenta. Si in consecinta am renuntat la rimel, dar dupa o ora se vedea clar ca nu sunt data cu nimic, deoarece impresia respectiva era cauzata de contactul cu apa a unor ramasite oarecum invizibile ramase in urma demachierii de cu seara.



Si in cele din urma ce nu mi-a placut, desi am incercat sa le dau o sansa (sau mai multe):

Rimmel Extra Super Lash Waterproof, l-am cumparat pentru mers la inot (da, ma machiez si cand intru in apa) si apoi nu l-am mai folosit. Ulterior am testat celelalte doua variante waterproof si l-am lasat uitat intr-un sertar. Nu facea aproape nimic, doar se vedea foarte discret ca genele sunt date cu ceva. Probabil cand o sa merg la sala o sa il mai incerc, daca n-o fi imposibil de utilizat deja.


Deborah Definitive Volume - avea o periuta de plastic foarte simpatica, care zgaria din pacate, cu tot chinul de a nu atinge vreun pic pleoapa in timpul aplicarii. Altfel avea un efect foarte frumos, alungire si separare, motiv ce ma determina sa il folosesc iar si iar, insa n-am reusit sa trec peste faza de mai sus.



Ce intentionez sa incerc pe mai departe: Maybelline One by One, imi place ambalajul de mor (mi l-am luat intre timp) si Rimmel Lash Accelerator (sunt curioasa daca face ce promite, adica chiar determina cresterea genelor).

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...