luni, mai 2

Tried&tested: Nivea pure and natural crema hidratanta pentru ten normal-mixt

Deocamdata am doar o singura zi de testare, dupa demachierea de dupa-masa, curiozitatea a fost prea mare ca sa mai astept o saptamana (nu testez in timpul saptamanii, ca sa nu am surprize).
Conditii de testare: demachierea machiajului cu demachiant Olay Total Effects, apoi aplicarea cremei, undeva dupa orele amiezii. Primul lucru am simtit un miros slab de alcool, care bineinteles ca nu m-a prea incantat. Crema s-a absorbit rapid in piele, lasand tenul hidratat si fara senzatie de incarcat. Pana seara nu a aparut decat usor o impresie de luciu, si asta pentru ca tenul meu e putin cam gras pentru a folosi creme pentru ten normal.


A doua oara am aplicat crema dimineata, dupa demachierea cu gelul exfoliant zilnic Elmiplant si apoi am aplicat machiajul, la interval putin mai mare (cam doua ore). Tenul arata bine, lucea putin, insa machiajul s-a aplicat usor, fara probleme. Am folosit fond de ten lichid, care s-a intins usor, fara sa ramana portiuni neuniforme. Insa nu este o alegere fericita pentru tipul meu de ten decat in zilele reci, cand sa zicem ca pare ten mixt. Interesant ca de data asta nu am mai simtit mirosul de alcool, ci un parfum slab, ca al celorlalte produse din gama.
Concluziile testului
- absorbtie rapida in piele
- hidratare usoara
- potrivita ca baza de machiaj
Alte observatii:
- am precizat de la inceput ca nu este o crema potrivita tipului meu de ten, insa nici nu ma asteptam la rezistenta mare, in weekend-uri oricum ma machiez pentru perioade scurte si atunci nu ma cramponez de produsele pe care le-as folosi in mod normal in timpul saptamanii
- probabil ca se potriveste mult mai bine unui ten tanar (mai degraba normal decat mixt), deoarece nu ofera hidratare suficienta pentru un ten matur

Un comentariu :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...