marți, mai 17

Rowenta Brush Activ sau dependenta de par aranjat

Poate ar trebui sa incep aceasta postare prin a-mi descrie tipul de par: wavy, frizzy, fir mediu, vopsit... dintotdeauna (bine, nu chiar, hai sa zicem din clasa a 8-a). Si dupa ce m-am chinuit mult timp cu el, am ajuns la concluzia inteleapta ca mai bine ma adaptez eu lui, decat sa il conving sa stea cum vreau eu (aka in reviste) sau sa incerc tot felul de tunsori mai mult sau mai putin potrivite parului ondulat. De atunci, l-am lasat lung si tot ce i-am facut a fost sa-l usuc, natural sau cu foehn-ul, insa fara a folosi produse sau instrumente de coafat.
Intre timp, au aparut placile de intins parul, de care m-am lamurit dupa ce mi-am dat seama ca nu voi avea rabdarea sa il retusez in fiecare zi, dat fiind ca orice dus sau demachiere avea ca rezultat cativa carlionti in jurul fetei.
Apoi, am trecut la Rowenta Lissima, care mi-a fost prietena buna, odata ce am invatat cum sa o folosesc astfel incat sa nu-mi manance timpul si rabdarea. Insa... ori nu faceam ceva bine, ori... nu stiu nici acum foarte clar, dar parul meu ramanea oarecum infoiat (probabil ca nu il uscam totusi perfect, desi am facut tot felul de experimente). Si nici macar nu tineam neaparat sa fie drept, ci doar... drept in partea de sus, pana la nivelul urechilor. Dar nu era lins, si tot nu-mi placea.

Si apoi, deoarece my friend dadea semne de epuizare dupa vreo doi ani de utilizare (cata perseverenta, ma mir si eu), am ajuns la faimoasa perie rotativa, modelul Rowenta Brush Activ. Si de atunci... nu-mi mai place parul meu daca nu-l coafez cu minunea de perie. E drept ca primele dati a fost destul de rau, n-am reusit sa-mi incalcesc peria in par, doar sa ma ard pe ceafa, superficial, insa nu m-am lasat. Cu timpul peria a devenit tot mai usor de manevrat si timpul alocat acestei activitati s-a scurtat. Si a inceput sa-mi placa parul meu ondulat... dar nu cum vrea el. Acum are onduleuri lejere la varfuri si se aranjeaza frumos, arata ca dupa o sedinta la coafor, lucios, nu mai e infoiat si finally... imi place. In plus, coafura rezista... pana ma spal din nou pe cap (2-3 zile).
Singura problema ar fi ca nu intotdeauna am timp sau dispozitie de coafat, si atunci nu-mi mai place parul meu... din nou. Insa merita toate cele 20 de minute de aranjat (mi se par multe si asa, dar fac un efort), insa dependenta cere... sacrificii. And my hair is worth every one of them.
N-am mentionat produse de styling, deoarece nu folosesc decat un spray termoprotector (firma difera) si un fixativ foarte light dupa (si nu de fiecare data acelasi), deci sunt pretty sure ca nu ele fac diferenta.
Maybe, just maybe... I'll find some before and after pictures.

LE: Am, in sfarsit, poze, nu sunt before and after, sunt, pur si simplu, poze cu parul meu si cum arata el de obicei, respectiv, dupa ce il aranjez. In prima poza e parul meu natural, in a doua e aranjat cu peria rotativa si, bonus, o a treia poza, in care e intins cu placa.

4 comentarii :

  1. ma simt ca si cum eu as fi scris aceasta postare, sper sa nu fie cu suparare ca zic asta :) eu nu folosesc insa rowenta brush activ, desi initial pe ea am vrut s-o achizitionez...folosesc remington volume airstyler si povestea mea e identica cu a ta...traiasca periile rotative!

    RăspundețiȘtergere
  2. Karmen, dimpotriva, chiar ma bucur, nu ca avem amandoua par incapatanat, ci ca am descoperit cum sa-l aranjam sa fim multumite. Chiar caut niste poze sa se vada diferenta, culmea, nu prea am poze cu parul aranjat cu peria. Mersi mult de comment.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna.am o intrebare.cat de lung ai parul??ca al meu e destul de lung,trece de jumatatea spatelui.vreau sa stiu daca as reusi sa faca treaba cu rowenta brush active...ca sa nu o cumpar degeaba.pls..

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello. Al meu e pana la umeri, dar depinde si de par, si de cum raspunde la instrumentele de coafat si de indemanare. Eu zic ca merita.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...