sâmbătă, iunie 11

In my makeup bag: Clear Lipgloss

Aceasta va fi probabil prima dintr-o serie de postari referitoare la produse cu investitie minima bune de avut in trusa de makeup, care in general servesc unor intrebuintari multiple. O sa incep cu gloss-ul de buze transparent.


Eu folosesc Stay Glossy de la Rimmel, care are de fapt sclipici, dar teoretic se poate folosi exact la fel ca un gloss simplu. In timp, am constatat ca nu-mi sta bine deloc cu gloss fara culoare, mai bine folosesc un balsam de buze daca vreau sa obtin acel efect. Nu ar fi o investitie avantajoasa pentru mine sa imi iau un gloss pentru cu totul alte scopuri decat de a-l purta pe buze.
Nu cred ca are mare importanta pretul si/sau firma, ci mai degraba ce se poate face cu el:
  • se poate purta pur si simplu
  • se accentueaza nuanta/luciul unui ruj
  • combinat cu baton corector pe buze, pentru efect nude
  • ca gloss de pleoape: efect foarte frumos, rezistenta minima
  • baza pentru sclipici pe pleoape (pentru toata pleoapa sau doar o linie subtire, in loc de tus)
  • pentru definirea sprancenelor, intr-un machiaj fantasy
Cam asta as face eu cu un asemenea gloss, mi se pare genul de produs la care as apela intr-un din cazurile de mai sus, deoarece stiu ca nu as avea nevoie de produse specifice pentru a crea acele efecte, majoritatea nefiind ceva ce port zi de zi. Si atunci un produs versatil mi se pare ca ar fi mult mai util la un pret mic si ar ocupa si mai putin loc (trebuie sa recunosc ca trusa mea devine tot mai neincapatoare de la o zi la alta, asa ca am hotarat sa devin mai creativa).

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...