marți, iunie 7

Products I regret buying: Syoss Repair Therapy Shampoo

Eu cumpar in general multe produse si de obicei incerc ce apare nou pe piata (a se citi drugstore products, in mare parte). Ei bine, una dintre regulile mele nescrise ar fi: numai cantitati mici! Ar fi trebuit sa o respect de data asta, insa curiozitatea a fost mare (starnita de reclama cu produsele profesionale).
Si asa m-am ales cu un sampon Syoss Repair Therapy, way too big.
Noroc ca nu m-am lacomit sa iau si balsamul, pentru ca, de obicei, iau ambele produse din aceeasi gama. L-am incercat, in combinatie cu diferite balsamuri, si tot nu mi-a placut. In general, daca un sampon imi lasa impresie placuta dupa prima utilizare, e semn bun. Se pare insa ca incep sa imi pierd al n-spelea simt, pentru ca nici macar n-am reusit sa ma autoconving sa il folosesc. L-am folosit sporadic, insa in cele din urma  ajuns la cos si asta e o soarta rara printre produsele mele. Incerc pe cat posibil sa le folosesc, daca nu in scopul pentru care au fost create, atunci macar sa le gasesc o noua intrebuintare, doar-doar sa nu le arunc. N-a fost cazul de aceasta data.

Ce nu mi-a placut:
- consistenta
- cantitatea: parca in loc sa ma imbie sa il utilizez, ma facea sa ma indrept in directia opusa, cand ma gandeam cat mai am din el
- cum imi ramanea parul dupa uscare
- chiar cojite n-am avut, insa la ce macarimi am experimentat pe pielea capului, nu era o problema sa mi le fac singura
N-as putea sa spun ca mi-a placut altceva decat mirosul.
E foarte interesant, ca alte produse din gama Syoss imi plac si le folosesc, cum ar fi: fixativul si spray-ul termoprotector.
Partea funny e ca intre timp, deoarece aveau o oferta cu o gentuta neagra care m-a tentat (pe post de make-up bag) am ajuns in posesia unui nou sampon Syoss, de data aceasta cel din gama Shine. Sa-l incerc? Sa nu-l incerc?

2 comentarii :

  1. Eu am avut doar un fixativ de la firma asta si mi s-a parut de departe cel mai ingrozitor pe care l-am avut vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate daca nu folosesc fixativ decat destul de rar, nici nu ma deranjez prea tare si nu fac diferenta. Celui de la Syoss chiar n-am ce sa ii gasesc de vina. Insa daca ai vreo recomandare buna, please let me know.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...