miercuri, iunie 22

Match: blush and lipgloss


Pentru ca eu cred ca se va purta mereu si blush-ul asortat culorii buzelor, dar nu numai, si pentru ca uneori e mai simplu sa nu scotocesc prin trusa de machiaj. Cu cele de mai jos merg la sigur, iar combinatia mea preferata e cea cu produsele l'Oreal.
  • blush Deborah 46 Rosa Pesca si Max Factor Silk Gloss in 345 Peach Glow

  •  l'Oreal Accord Parfait Blush 125 Nude Pink si l'Oreal Glam Shine Juice in 212 Juice Fusion

  • Bourjois Blush 18 Or Sublime si Max Factor Silk Gloss in 353 Soft Scirocco 

4 comentarii :

  1. ce nuanta faina are blush-ul Deborah ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, nu e nici roz, nici piersica, se potriveste aproape oricui.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu blush-ul de la Bourjois. Imi place foarte tare nuanta lui, este usor sidefat, cu particule mici aurii.
    Apreciez foarte mult blogul tau!
    Te pup,
    Aurora:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie asa de mult imi plac blush-urile Bourjois, ca am deja vreo 5.
    Mersi mult de aprecieri, ma bucur ca iti place ce citesti.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...