luni, iunie 20

What's in my bag: summer essentials

M-am tot gandit si razgandit, insa pana la urma am decis sa fac o postare de acest gen, in editia de vara. Insa va fi oarecum atipica, nu am de gand sa pun poze cu geanta sau cu urmatoarele accesorii: portofel, telefon, MP3 player, chei. Se presupune din start ca le tin in geanta si in consecinta, am modificat usor si titlul, ca sa corespunda continutului.


Everyday basics: balsam de buze Himalaya Herbals, crema de maini l'Occitane Cherry Blossom (pentru ca e micuta, altfel nu-mi place mirosul si nici consistenta), elasticul de par (nelipsit).
Mai departe: servetele matifiante Sephora (nu le prea folosesc, mi se pare ca sterg si machiajul), spray de corp racoritor Fruttini Prosecco&Pineapple, apa termala Ivatherm si, in ultima vreme, lapte de protectie solara l'Occitane cu extract organic de ulei de Buriti cu SPF 15.

Make-up necesities: nu am o trusa mica just in case, ci gloss-uri de buze si... atat. Pe principiul: sa nu ma plictisesc de o culoare, am la mine cel putin 3, unul intr-o culoare puternica si doua nude). Acum am:
Max Factor Vibrant Curve Effect no. 6 Vibrant cu gust de pepene galben, un portocaliu deschis.
L'Oreal Glam Shine 6H Volumizer 108 Forever Sweet, roz auriu, preferatul meu.
Rimmel Royal Gloss 141 Candy'licious, un roz bombon destul de puternic.

Not summer essentials, but still: Touch gel antibacterian spray, Libresse The Seven Collection Lust, Oral B Satin Floss, Panadol, Coldrex MaxGrip (mai nou mi-am facut un obicei sa le tin in geanta, nu se stie niciodata).

Bineinteles ca am uitat de servetele si bomboane pentru improspatarea respiratiei, asta pentru ca nu le am tot timpul, pur si simplu uit sa mi le cumpar cand mi se termina.

4 comentarii :

  1. buna :)
    cum miroase spray-ul de corp de la fruttini si de unde l-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello. Spray-ul l-am luat din Carrefour cred (daca nu din Cora, nu mai tin minte exact), miroase a ananas si struguri, e dulceag si fructat.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am putut sa nu observ cutiuta de la Libresse...caut de foaaarte mult timp cutiutele astea dar nu gasesc..pe nicaieri...:|..m.ai putea ajuta ?..

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii ca nici eu n-am reusit sa le gasesc prima data cand au aparut, mi-am luat revansa acum 2-3 luni cand le-au *reeditat*. Le-am gasit in Cora, nu am habar daca acum mai sunt.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...