joi, iunie 30

June favourites

Am si luna asta aceeasi problema, anume ca nu reusesc sa ma hotarasc sa folosesc constant aceleasi produse, ceea ce inseamna ca nu prea am candidate la titul de favourites. Insa daca ma gandesc bine, poate ca sunt unele produse care totusi se incadreaza.



Scrub Freeman cu zahar si rodie: i-am facut si un review de incantata ce am fost de el, il folosesc cam o data pe saptamana si tot n-am reusit sa imi dau seama daca are zahar in compozitie.
Spray racoritor de corp Fruttini Prossecco&Pineapple: miroase pe gustul meu, a siropel, deja are si un nume preferinta mea pentru spray-uri de cop fructate in sezonul de vara. Am ajuns sa imi aleg si parfumurile in functie de acest gen de miros, problema apare cand ma satur de ele si incepe sa ma irite faptul ca sunt asa dulcege.
Gel de dus Balea Med de care am povestit putin aici e o investitie buna, nu usuca pielea si e crema, imi aduce aminte de gelurile de dus Johnson's de pe vremuri. N-a mai ajuns in poza, din pacate.
Too Faced Primed & Poreless Skin Smoothing Face Primer: am varianta mini de la un set, imi place ca lasa un aspect neted al tenului si se paote aplica pudra minerala peste. Mai mult, nu-mi luceste tenul cu aceasta combinatie, chiar daca afara sunt temperaturi ridicate.
Gliss Oil Nutritive masca tratament impotriva varfurilor despicate: eu nu prea folosesc in mod normal produse care promit ca protejeaza parul impotriva despicarii, poate unde la mine acesta problema nu apare frecvent, insa am primit masca asta si dupa ce am incercat-o, mi s-a parut un produs bun. Imi place consistenta si faptul ca e suficienta o cantitate redusa pentru fiecare aplicare.
Demachiant pentru ochi Corine de Farme: mi-a placut ca are cosnistenta gel-crema, insa e uneori dificil de folosit pentru ca intra in ochi si senzatia nu e tocmai placuta. Mai multe puteti citi in review-ul de aici.
Crema hidratanta de noapte l'Oreal Dermo-Expertise Triple Active: are si ea review, deoarece imi place mult mirosul si faptul ca se absoarbe in piele fara sa o incarce, in conditiile in care tenul meu nu e tocmai normal si, in plus, e vara.
Balsam de buze Nivea Dragon Fruit: pentru ca e roz si imi place mult cum miroase.

2 comentarii :

  1. masca gliss imi place si mie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, chiar nu ma asteptam, cu sampoanele si balsamurile de la ei nu ma inteleg chiar bine.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...