luni, iunie 27

Tips&tricks: eye crayon

Nu prea folosesc creioane de ochi pentru machiaj sau folosesc foarte rar, insa de colectionat le colectionez. De ce? Nu stiu exact, nu-mi place cum imi sta/cum se vede machiajul, mai ales de sub ochelari.
Dar pana la urma am gasit o metoda sau o modalitate de aplicare care imi ofera un aspect apropiat de cel pe care mi l-as dori. E foarte simplu: aplic intai creionul si conturez pleoapa superioara, apoi aplic fardurile de pleoape. Arata foarte soft, nu mai trebuie estompat, plus ca nu se sterge/intinde. Si atunci nu mai folosesc nici fard de culoarea creionului pentru smudge si pot folosi si creion negru, care in general mi se parea ca inaspreste privirea.
Creioanele mele favorite in acest moment fac parte din gama Supersmooth Waterproof Eyeliner de la Seventeen, cele mai folosite fiind nuantele maro sidefat si, mai nou, negru.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...