luni, iunie 13

Summer nail polishes

Inca nu era vara, insa eram in summer mood si de cate ori vreau sa ma transpun si sa regasesc acea senzatie, aleg o oja, preferabil colorata, din cele de mai jos. Mai imi lipsea doar pielea bronzata.
Dar acum, ca e vara si m-am bronzat, am strans la un loc toate ojele pe care le folosesc si care se potrivesc acestei stari. Ce a iesit, se poate vedea mai jos.
Initial am vrut sa impart postarea in doua (cam des fac chestia asta), dar pana la urma mi-a venit ideea cum sa le unesc si sa le pun impreuna. Si motivul era ca numai pentru manichiura folosesc:
  • Oje pentru french manicure (nu-mi fac french, dau doar cu oja)
  • Oje cu sclipici

Si mai jos ojele folosite atat pentru manichiura, cat si pentru pedichiura:
  • Rosu si corai 


  • Nude
    OPI Barefoot in Barcelona, Maybelline Forever Strong 132 Pink Nude, 
    Bourjois En toute affinite 22 Beige Nude
  • Miscellaneous
Maybelline Express Finish 532 Purple Diamonds, Rimmel Lasting Finish 199 Go Cobalt, 
       OPI You Don't Know Jacques, OPI Simply Smash-ing!, Seventeen Supreme no. 30

6 comentarii :

  1. buna :)

    din toate, mie cel mai mult imi plac ojele rosii si verdele mentolat de la seventeen ♥

    super fain blogul tau, i like it :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello si tie. Mie imi plac toate, nu ma pot decide care sunt preferatele.
    Si multumesc frumos, ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubesc OPI, am in vedere inca o achizitie de la ei in urmatoarele zile :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Me too, am ales deja si nuanta. Cred ca trebuie sa-mi fac si eu un plan cu cate oje am voie pe an.

    RăspundețiȘtergere
  5. abia ti-am descoperit blogul si incerc sa ma pun la curent cu toate postarile. Faci o treaba grozava, m-ai acaparat total de vreo ora :) !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...