miercuri, iunie 1

May favourites

Am ajuns si la luna mai, deja aveam emotii ca n-o sa am ce scrie, deoarece luna asta am fost cam nehotarata, nu mi-a placut mai nimic si am tot schimbat produsele. Insa, pana la urma, mi-am dat seama ca am avut si unele produse la care m-am intors.


Nivea Sun Touch Face&Body Self Tan Gel - am scris deja despre el aici, l-am folosit si pe corp, dar mai des il folosesc pe fata. Nu am avut probleme de la el si culoarea iese uniforma si nu e portocalie.
Spray de par Elseve Color Vive - caut de mult timp un spray leave-in care sa-mi si placa: miros, sa nu imbacseasca parul si sa aiba cat de cat efect: stralucire, par descurcat. Si nu, nu este acesta produsul perfect, mai degraba intra in categoria love-hate, iar acum trec prin faza in care imi place. Mi-as dori totusi sa nu se simta pe par ca m-am dat cu ceva, dar mai cautam... Il folosesc indeosebi pe post de protectie solara, cand am de mers mult pe afara sau in weekend-uri.
Crema de fata antiimbatranire Gerovital Sun cu SPF 50 - surpriza, nu ramane nici albicioasa, nici lipicioasa nu e, am reusit si sa aplic machiaj peste ea si deocamdata sunt bronzata pe fata pentru ca vreau eu si folosesc autobronzant. Deci, ceva-ceva face.
Lotiune de corp Fa Nutriskin - imi place mirosul in continuare si o sa o folosesc pana se termina. Review aici.
Deodorant Cystal Balea Sensitive - cel mai mult imi place ca e transparent, nu lasa urme albe si nu are miros. Si mi se pare si eficient.
Urban Decay Naked Palette - am folosit absolut toate culorile din trusa asta si inca mai descopar combinatii noi. Imi place ca sunt sidefate, majoritatea si ca fac parte din categoria nuantelor pe care le folosesc in mod normal.
Flormar Teracotta Powder nr. 23 - am vazut-o la Roxie si mi-am cumparat-o cu prima ocazie. E buna pentru un shimmer discret.
Maybelline Sensational Shine in Mango Diamonds- culoarea e potrivita pentru vara si chiar imi place, chiar daca folosesc cam 5 zile din 7 nuante nude sau roz, are rezervata cel putin cate o zi cand imi face placere s-o port. Bonus: scap fara machiaj la ochi si sunt gata in 10 minute.


Cred ca se vede clar ca la mine a venit deja vara, predomina produse pentru bronz, protectie solara si farduri colorate. Inca nu mi-am gasit ojele preferate de vara, insa ramane pe lunile viitoare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...