duminică, iulie 31

July favourites

Luna iulie it's all about make up, unghii si celulita, doar e anotimpul perfect pentru aceasta combinatie.



Crema pentru masaj anticelulitic Elmiplant Cellufight, i-am facut un review chiar zilele trecute. Nu m-a scapat de celulita, dar m-a facut constienta de prezenta ei si de eforturile ce trebuie depuse zilnic pentru a o tine sub control.
L'Oreal demachiant pentru fata si ochi Triple Active pentru ten sensibil si uscat: imi place mirosul si faptul ca demachiaza chiar si creionul de ochi waterproof.
Dizolvant pentru lac de unghii Corine de Farme: imi doream de mult sa incerc acest dizolvant, nu are miros foarte deranjant si nu usuca unghiile, in plus, e eficient in indepartarea lacului.
Lac de unghii OPI On Stranger Tides din colectia Pirates of the Caribbean: m-a terminat colectia asta, la propriu, vreau inca cel putin 2 nuante. Se intinde foarte bine, fara dungi si se usuca repede si uniform, chiar daca am stat ceva sa bibilesc la prima aplicare.
Creion de ochi Seventeen Supersmooth Waterproof in 05 Brown Pearl: este un maro sidefat potrivit pentru vara si se asorteaza ochilor caprui, pacat ca se ascute destul de greu.
Ruj Rimmel Lasting Finish in Undressed: un nude portocaliu care arata bine si pe buze cu pigment mai puternic.
Gloss Seventeen Wet Lips in 50 Summer Tan: am renuntat o vreme la gloss-urile de la acesta firma, mi se parea ca nu au suficient pigment si erau cam transparente. Se pare insa ca si-au schimbat gama, le-am mai acordat o sansa si nu-mi pare rau, culoarea este buildable, un nude perfect de vara.

2 comentarii :

  1. Foarte mult imi place nuanta rujului de la Rimmel, dar si oja de la OPI e tare interesanta. Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti plac, pentru mie rujurile Rimmel sunt mereu printre preferate, cel de mai sus e chiar mai fain decat ma asteptam.
    Iar de la OPI incep sa fac colectie de lacuri, deja mi-am mai luat unul din seria Pirates of the Caribbean.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...