sâmbătă, februarie 26

DIY Sampon

Probabil ca nu se incadreaza in totalitate la aceasta categorie de produse, deoarece singura contributie ar fi una de forma, nu de continut. Eu asa fac: cand nu-mi place un sampon, sau mai multe, cum se intampla de obicei, le amestec si uneori mai pun si putin ulei de catina (am incercat si cu ulei de ricin, insa nu mi-a placut efectul, desi am pus foarte putin, mi se pare ca mi s-a ingrasat prea tare parul). Am reusit asa sa termin multe sampoane pe care altfel nu le-as fi folosit.
Acum folosesc o combinatie mai mult decat barbara intre Johnson's Baby, Syoss Repair si l'Oreal pentru par vopsit. Mi se pare mai bun decat cele trei sampoane, luate separat, singura problema ar fi... cantitatea prea mare obtinuta, am reusit sa completez aproape pana sus sticla de 500 de ml de Syoss. De obicei incercam sa amestec sampoane care erau pe terminate, but this time i got ahead of myself.
Atentie, uneori combinatia devine mai lichida decat cea a unui sampon obisnuit, pe mine nu ma deranjeaza, insa e bine de stiut. Atata timp cat face spuma si spala parul bine, nu vad nici un inconvenient.
LE: Am citit mai demult de combinatiile de genul asta cum ca ar imbina calitatile tuturor produselor implicate, sincer, imi vine cam greu sa cred. 
In final, as vrea sa precizez ca asta nu inseamna ca am renuntat sa caut un sampon potrivit parului meu, ci dar o metoda de a folosi cat mai mult din produsele pe care deja le-am cumparat si carora nu le-am gasit alta intrebuintare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...