vineri, februarie 4

January favourites

Ca tot sunt in chef de bibilit la blog si un asemenea subiect, devenit deja un clasic, se poate realiza usor si fara sa il salvez si sa ma tot razgandesc.
E unul din preferatele mele de pe Youtube, trebuie sa recunosc ca ma atrage mai mult sa ma uit decat sa citesc, cand e vorba de produse. Si, pentru o impatimita a aparitiilor noi in lumea cosmeticelor si a make-up-ului, este intotdeauna interesant sa urmaresti cum evolueaza preferintele de la o luna la alta.
Inca nu m-am organizat foarte bine, asa ca lista va fi oarecum aleatorie:

  • Lotiune micelara Ivatherm - o folosesc dimineata, imi place ca e fresh.
  • Emulsie demachianta Vichy cu extract de trandafiri - demachiaza inclusiv fondul de ten Colorstay (a devenit deja un prag de test, au o steluta cele care reusesc aceasta performanta).
  • Demachiant delicat de ochi Yves Rocher cu albastrele - e unul din putinele pe care l-am cumparat a doua oara, nu mi se intampla foarte des pentru ca nu sunt fidela deloc cosmeticalelor.
  • Crema matifianta Elmiplant din gama Skin Control - e o foarte buna baza de machiaj, efectul matifiant dureaza toata ziua si, in plus, hidrateaza tenul chiar si in sezonul rece.
  • Balsam de buze Yves Roches Fruits de Noel cu portocale si ciocolata - nu rivalizeaza cu Carmex, insa a fost una din acele luni in care l-am cautat mereu prin geanta, poate unde si-a facut treaba foarte bine si mirosul nu a reusit sa ma plictiseasca cum mi se intampla in general la genul asta de produse
  • Ulei de dus Cleopatra cu extract de imortele - pentru cele care sar in mod frecvent etapa de hidratare a corpului dupa dus; parerea mea este ca nici nu mai e necesara, poate doar in cazul pielii excesiv de uscate.


Make-up

  • Pudra L'Oreal Glam Bronze Duo Sun in 101 Blonde Harmony, pe post de bronzer de iarna - imi place ca nuantele nu sunt asa intense, nu-mi place ca e sidefata si nu merge drept pudra de contur.
  • L'Oreal Glam Shine Gloss 6h - doua nuante care m-au cucerit: Amber Fidelity (culoarea buzelor mele) si Forever Sweet (din gama Volumizer, un roz frosty), sunt lipicioase (un rau necesar), deci rezistente si au facut fata cu brio si la -13 grade.
  • Se vede ca sunt fan L'Oreal. nu? Ce mi se pare comic e ca folosesc destul de multe produse de make up in fiecare zi, dar totusi nu m-am putut hotari pe care sa le includ pe lista de produse favorite (doar v-am spus ca sunt infidela).
  • Mac eyeshadows nuantele Naked Lunch (roz culoarea pielii), Sable (maro roscat foarte frumos), si Tempting (maro mediu sidefat) - le-am combinat intre ele sau am folosit o singura culoare in zilele cu machiaj minimal.
Se pare ca nu-mi mai amintesc nimic altceva memorabil de mentionat, dar dat fiind faptul ca nu credeam sa reusesc o postare kilometrica asa devreme, cred ca mi-a iesit mai bine decat ma asteptam.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...