sâmbătă, februarie 12

Products people rave about part 1

... pe Youtube, dar nu numai. Ideea am preluat-o de la lollipop26, care desfiinteaza intr-un asemenea post unele din cele mai laudate produse de frumusete. Deoarece n-am rezistat tentatiei, m-am ales cu cateva asemenea produse, despre care se poate spune ca au reprezentat la momentul respectiv un beauty trend, cu precizarea ca am avut placerea sa fac cunostinta doar cu putine dintre ele, dat fiind faptul ca nu sunt adepta cumparaturilor de pe net si nici a investitiilor ultramegaexpensive (brand-uri de lux).
Revlon Colorstay - un fond de ten foarte laudat, intamplarea face sa ma numar printre cele pentru care a fost creat un astfel de produs (acoperire mare, rezistenta la transfer), ma refer in special la varianta pentru ten gras-mixt. Trebuie sa le dau dreptate celor care il laudau, in plus mi-am gasit nuanta perfecta (180 Sand Beige) si de cand am aflat despre el l-am tot cumparat si l-am folosit in marea majoritatea a timpului. Vara am avut nevoie de primer, dar in restul anului a fost alegerea mea nr. 1. Face pereche buna in cazul meu cu pudra minerala Colorstay (folosesc nuanta light-medium) si se aplica frumos cu pensula (am ales Yves Rocher pensula retractabila de pudra, poate era mai buna o pensula din fibre sintetice) si in afara unor cazuri exceptionale, nu necesita retusuri de-a lungul zilei.
88 Warm Palette - n-am fost niciodata adepta paletelor, dar am zis sa incerc de data asta, nuantele existente reprezentand principalul aspect care m-a determinat sa o cumpar. Pentru mine e o mare dezamagire, desi poate asteptarile mi-au fost un pic exagerate: culorile sunt frumoase, insa nu reusesc nicicum sa prind trucul de aplicare: fara primer nu sunt suficient de pigmentate, iar cu primer nu mai pot sa le blenduiesc cum trebuie. Dupa cateva incercari ratate de combinatii a diferite nuante, am ajuns la concluzia ca nu ne intelegem si am abandonat-o in dulapiorul de cosmetice. Cele mai folosite nuante au fost un alb galbui perfect pentru highlighter si un maro inchis cu care mi-am conturat sprancenele.
Carmex - e un balsam de buze care mi-a placut de la prima aplicare, un plus reprezentandu-l faptul ca nu apare ca un luciu pe buze, odata aplicat si ca pot da cu ruj peste fara a avea senzatia neplacuta de prea multe straturi cu consistenta diferita. Cel mai mult l-am folosit iarna la temperaturi foarte scazute, cand mi-a fost teama ca rujul sau gloss-ul nu vor face fata, dar si cand am avut cele mai neplacute probleme cu deshidratarea si craparea buzelor. In ambele situatii a facut fata cu succes.
MAC mania - aici nu stiu cu ce sa incep, deoarece produsele MAC nu sunt degeaba laudate si starnesc curiozitatea oricarei pasionate de beauty sa incerce macar o data un produs al acestei firme. Cea mai buna reputatie o au fardurile de ochi (aici subscriu) si blush-urile, respectiv pensulele, urmate indeaproape de rujuri, corectoare, fonduri de ten si pudre/iluminatoare (ma refer aici la variantele Mineralize Skinfinish). La rujuri nu ma pronunt inca, nu detin decat unul singur, nuanta Creme d'Nude, care atunci cand l-am primit a fost preferatul meu pentru vreo doua saptamani, in care l-am folosit exclusiv, dupa care mi-am dat seama ca e prea nud pentru a fi purtat zi de zi si am lasat-o mai usor. Imi place foarte mult mirosul si pigmentatia, sper sa mai am ocazia sa-mi imbogatesc colectia.
L'Oreal Volumissime - e un alt produs care nu m-a impresionat, dar cum la rimeluri nu sunt fan L'Oreal, nu mi se pare ca as fi foarte obiectiva. Un alt motiv care ma face sa ma indoiesc ca as putea face un review corect este faptul ca produsele acestei marci nu cred ca au aceeasi calitate in Europa si in US, asa ca inclin sa cred ca nu as vorbi despre acelasi produs care facea valuri prin clipurile Youtube. Cel pe care l-am avut nu facea aproape nimic, nu oferea volum, nici culoare intensa, genele mele aratau cam ca mine but a little better, ceea ce pentru niste gene scurte si drepte nu inseamna mare lucru.
That's it for now, to be continued...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...