luni, februarie 21

Nou: Nivea pure&natural

Pure&natural de la Nivea reprezinta o gama nou aparuta, care, din cate am vazut pe rafturile magazinelor, cuprinde:
- doua balsamuri de buze, cu ulei de masline si lamaie, respectiv cu musetel si galbenele
- lotiune de corp, in varianta 250 ml si 400 ml cu ulei de jojoba si ulei de argan (sau lotiune, respectiv lapte de corp)
- deodorant, aici n-am studiat foarte atenta problema, inca nu stiu detalii despre compozitie sau scent
Update: se gasesc variantele roll-on, stick si spray, toate cu parfum de iasomie.

- crema de maini cu ulei de argan
- demachiant pentru toate tipurile de ten cu aloe si ulei de argan
- creme de zi nutritiva pentru ten uscat/sensibil cu musetel si ulei de argan, respectiv crema hidratanta pentru ten normal/mixt cu aloe si ulei de argan
- crema de zi si de noapte antirid cu extract din fruct de brusture si ulei de argan

Din ce am observat, se mentioneaza ca intreaga gama, mai putin balsamurile de buze, contine ulei de argan BIO si nu contine parabeni, conservanţi, uleiuri minerale şi siliconi.
Bineinteles, la noi nu apar toate produsele care se gasesc in alte tari, de data asta au lasat pe dinafara lotiunea tonica (la ce miros frumos au, cred ca mi-ar fi placut mult acest produs). Si, dupa ce am studiat mai bine problema, se pare ca au omis si crema de zi antirid (echivalenta celei de noapte), sa nu mai pomenim de alte variante ale balsamurilor de buze. Si lista ar putea continua, cele pe care le-am observat sunt cele pe care, evident, le-as fi preferat.
Update: au si crema antirid de zi, am modificat mai sus, in lista.

Am achizitionat deocamdata un balsam de buze, in prima varianta si urmeaza aproape sigur si cealalta, (cand e vorba de balsamuri de buze trebuie neaparat sa-mi imbogatesc colectia), o crema de maini si un demachiant. Mai am in plan si crema de noapte, insa deocamdata, incerc sa fac un scurt review la cele pe care le detin deja.


Balsamul de buze Olive&lemon este... verde si imi place culoarea de mor. Si mirosul. Nici gustul nu e rau, nivelul de hidratare e ok, insa senzatia de unsuros care ramane pe buze, cred ca majoritatea balsamurilor de la Nivea au aceasta problema, este un big no-no. Cel putin, asta mi se pare singurul minus. Il tin in buzunar cand stau acasa si astfel il folosesc toata ziua. Imi mai place ca lasa un finish satinat pe buze, nu e complet transparent. De abia astept sa incerc si varianta cu musetel, am avut candva un balsam Labello verde cu musetel si asa mult mi-ar placea sa fie macar pe sfert la fel ca acela. Si daca ar fi tot verde, ar fi perfect. Stay tuned!
Crema de maini cu ulei de argan bio are toate calitatile necesare unei astfel de creme: miroase frumos, are textura densa, se absoarbe repede si nu lasa film gras/lipicios. E suficienta o cantitate mica pentru fiecare aplicare. Si miroase fresh, e numai buna de folosit seara.
Demachiantul cu aloe si ulei de argan are un singur dezavantaj: nu stiu de unde pana unde a aparut fobia mea fata de produsele cu aloe (probabil de la vreo gama Farmec), dar avand in vedere ca am observat abia dupa ce am ajuns acasa ca are si aloe, am decis sa-i acord o sansa. La fel ca si crema de maini, are textura densa si miroase la fel de frumos. Partea buna e ca demachiaza inclusiv machiajul ochilor, ramane de testat in conditiile unui machiaj waterproof. Nu ustura si pielea ramane hidratata dupa demachiere, fara a fi lipicioasa. Insa deocamdata va ramane in stadiul de demachiant de folosit dimineata, in principal datorita mirosului.
Update: deoarece mi se pare ca demachiaza mai bine decat ceea ce foloseam pana acum, o sa-l folosesc totusi pentru indepartarea machiajului.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...