miercuri, februarie 23

Book club Oryx si Crake

Nu stiu ce sugereaza un asemenea titlu unui cititor neavizat, insa citind plina de interes recenzia de la inceputul cartii, am aflat ca cele doua nume provin de la doua specii de animale... si astfel mi-a starnit si mai tare curiozitatea de a ma apuca de citit. Si nu am mai putut sa las cartea din mana, desi nu are ritmul alert cu care eram obisnuita, ci mai degraba nareaza cu pasi mici felul in care s-a declansat starea de fapt existenta in prezent. Actiunea este descrisa concomitent pe doua planuri, fiind privita din perspectiva personajului principal, implicat direct in ambele fire ale povestirii.
Singura critica ar putea fi reprezentata de finalul neasteptat, dar pe undeva previzibil.
Mi-as fi dorit ca povestea sa continue, abia am terminat de citit cele peste 500 de pagini, insa as putea sa o reiau chiar de maine. Cred ca o sa ma consolez cu celelalte carti ale autoarei, Margaret Atwood, dintre care deja am pus ochii pe Asasinul orb si Povestea cameristei.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...