vineri, februarie 18

Wishlist

Am renuntat la partea cu spring deoarece sigur vor ramane in stadiul de wish (more like wishful thinking) mai mult de un sezon. Sper totusi sa bifez macar o parte, doar vine luna martie.
Dintre cele mai des intalnite pe lista cu dorinte (aici m-am inspirat serios)
- Urban Decay Naked Palette, inca nici mie nu-mi vine sa cred ca mi-am luat-o, stau si ma uit la ea incontinuu, sunt very happy
- Coco Chanel Coco Shine in faimoasa deja nuanta Boy
LE: Asa de faimoasa incat o are toata lumea si n-o mai vreau.
- Benefit Finding Mr. Bright: nu-mi trebuia neaparat, asa ca am renuntat la ea
Si niste dorinte mai aproape de realitate:
- Estee Lauder High Gloss in Blush: nu mai vreau gloss-uri o vreme
- Clinique Superbalm Moisturizing Gloss in Apricot: motivul de mai sus
- Soap &Glory Sexy Mother Pucker Lip Gloss in toate cele 4 nuante care se gasesc la Sensiblu (Perfect Peach, respectiv setul de trei: What a Melon, Super Starry si Nude): nu le-am mai gasit cand am vrut sa le cumpar
- OPI Black Shatter finally i got it, but with a price... nevermind, the effect is worth it.
- Yves Rocher Duo poudre bronzer et nacre: mi-am schimbat ritualul de machiaj, nu mai am nevoie de ea
- Tigi Beadhead Brunette Goddess sampon si balsam le-am inlocuit cu gama John Frieda pentru par inchis la culoare Brilliant Brunette
- MAC eyeshadows Antiqued si Beauty Marked si ruj Honey Love si/sau Viva Glam Gaga 2 pana la urma mi-am luat un fard de pleoape Woodwinked si un lipgloss Emancipation din colectia Wonder Woman

Daca stau sa ma gandesc, as putea sa-mi iau in fiecare luna cate ceva si astfel nici nu mi s-ar mai parea o lista prea dificil de bifat. Sa vedem cum va decurge planul...
One year later: cam asta s-a ales de wishlist, e vremea pentru noi dorinte.

3 comentarii :

  1. Sfat: încearcă să modifici scrisul, e foarte greu de citi şi, dacă poţi, să adaugi şi alte opţiuni pentru a lasă comentarii decât Cont Google

    Grapefruits

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks, partea a doua am rezolvat-o, cu prima inca mai experimentez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eee, much better. Exerseaza, pana gasesti fontul potrivit

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...