marți, februarie 8

Face care routine

Tin neaparat sa postez inca de la inceput rutina zilnica de ingrijire a tenului, pentru ca, asa cum spuneam intr-un post anterior, as fi curioasa sa observ ce produse se vor mai regasi peste cateva luni in lista de azi, si mai ales ce voi cumpara din nou.
Dimineata: ma spal pe fata cu demachiant Olay Total Effects (bine am scris, il intind cu degetele si apoi il clatesc cu apa) sau in zilele lenese folosesc lotiunea micelara Ivatherm, apoi daca ies din casa folosesc Olay Double Action Beauty Fluid pentru ten sensibil cu SPF 15, daca nu ma machiez, sau Elmiplant Skin Control crema matifianta daca urmeaza sa aplic machiajul. Dimineata nu folosesc crema de ochi, doar un balsam de buze. My current favourite: Nivea Pure&Natural cu ulei de masline si lamaie.
Demachiere: acelasi demachiant Olay in combinatie cu demachiant ulei (ulei de ricin combinat cu ulei de migdale dulci) pentru indepartarea machiajului, apoi apa demachianta marca proprie Auchan, pentru ca o pot folosi si pentru ochi, nu ustura si indeparteaza ultimele urme de machiaj. Singura problema ar fi ca lasa tenul putin lipicios, dar senzatia dispare de la sine in cateva minute.
Seara: gel de curatare Olay Total Effects, imi place ca are microsfere abrazive si acid acetilsalicilic in compozitie, e cremos, nu face spuma si nu usuca tenul. Sunt deja la al doilea tub, dar, pentru ca miroase usor a medicamente, prefer sa-l folosesc doar seara (dimineata prefer sa-mi incant simtul olfactiv cu ceva mai frumos parfumat). Urmeaza crema de ochi L'Oreal Triple Active, si, mai nou, ulei de migdale dulci doar pentru conturul pleoapelor inferioare, deoarece, oricat se absoarbe, am senzatia de pleoape uleioase a doua zi daca il folosesc pe pleoapele superioare. Crema de fata momentan este Gerovital H3 nutritiva, in sezonul rece face pereche buna cu demachiantul cu ulei de ricin, imi place cum arata tenul meu dimineata.
Poate trebuia sa precizez mai intai tipul de ten, am ten gras cu tendinte de deshidratare, astfel ca am ajuns la concluzia ca cel mai bine folosesc ziua creme matifiante sau foarte usoare si noaptea crema nutritiva, care e bine absorbita, fapt ce imi demonstreaza ca nu e prea grasa pentru acest tip de ten.
De 1-3 ori pe saptamana:
L'Oreal Triple Active Beautifying Scrub - e foarte delicat si cu miros placut de piersica, isi face foarte bine treaba si mai nou il foloseste si sotul meu.
Masca hidratanta Montagne Jeunesse cu ciocolata - miroase delicios, are argila in compozitie si efecueaza o curatare mai profunda a tenului. Imi place ca se clateste foarte usor fata de masca de argila traditionala, care era un chin la spalare.
Masca film Freeman cu sampanie si afine - se pare ca am o afinitate deosebita pentru produsele cu miros de fructe, intr-o vreme o foloseam foarte des, insa are ca minus faptul ca se intareste mult prea greu si e mare consumatoare de timp din acest motiv.
Cam asta ar fi deocamdata, ma gandesc ca o data cu venirea primaverii vor aparea inevitabile modificari in ingrijirea zilnica a tenului si atunci cu siguranta ca voi updata acest post.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...