marți, iulie 19

Products I regret buying: Nivea pure&natural 24h deodorant

Asa incantata eram de gama noua de la Nivea, incat m-a luat valul si mi-am achizitionat one too many products decat aveam nevoie, mai mult, mi-am incalcat o regula proprie, care zice ca la produsele de stricta necesitate nu fac experimente, noroc ca mai aveam si alte produse la care sa apelez.


Si asa am ales un deodorant pentru ca m-a tentat mirosul de iasomie si faptul ca, ma gandeam eu, daca e deodorant nu contine substante dubioase, cum ar fi cele din antiperspirante.
Insa in afara de miros nu-mi place nimic, mi se pare ca, desi e stick, pare lichid in timpul aplicarii si dupa, lasa o senzatie usor neplacuta, ca cele roll-on de exemplu si, mai mult, nu are niciun efect la mine. Dar, pentru ca ramane problema mea cu produsele pe care ar trebui sa le arunc, o sa-l folosesc probabil cand stau in casa.
Se pare ca imi fac un obicei din a cumpara produse de acest gen, o sa am ce scrie la rubrica asta, deoarece nu exista sa nu fac si alegeri proaste cand e vorba de produse cosmetice, mai mult decat de beauty, din cate observ.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...