joi, iulie 21

In cautarea rujului nude

Am sa ma tin de cuvant si cu postarea despre cautarile unui ruj nude, care sa imi stea bine si sa acopere cat de cat pigmentul natural al buzelor mele, destul de puternic. Toate sunt printre rujurile mele favorite, iar intre timp am renuntat la acel nude din reviste in favoarea unor culori mai naturale.

Am inceput cu un ruj bej, semitransparent, cu un usor subton portocaliu, usor de purtat ziua.
  • Rimmel Lasting Finish in 121 Birthday Suit

Apoi am trecut la bej-roz, genul my lips but better, o culoare oarecum mai rece, nu prea o pot folosi in orice sezon.

  • Maybelline Moisture Extreme Naked Beige in 721 Pinky Beige

Un nude adevarat, insa transparent si mai dificil de purtat in cazul meu, insa vara cand tenul este bronzat arata foarte frumos.
  • Seventeen Special Lipstick nr. 333 Sheer Natural

Un ruj semimat, roz-piersica, un ruj casual.
  • Oriflame Ruj Giordani Gold Dolce Vita in Subtle Peach

Si my latest favourite, din nou o culoare naturala, usor spre portocaliu, nude in genul anilor '70.
  • Rimmel Lasting Finish in 240 Undressed

Cam asta e colectia mea de pana acum, alaturi de cele trei pe care le prefer, despre care am povestit in postarea anterioara.
Am incercat sa fac poze, insa nu reusesc sa surprind nuantele in adevarata lor lumina, nici pe mana, nici pe buze, asa ca nu-mi ramane decat sa nu mai incerc la nesfarsit sa fac poze mai bune, sau sa le swatch-uiesc pe hartie, ceea ce n-ar fi chiar o idee rea.

5 comentarii :

  1. Eu vreau swatchuri, cat mai multe swatchuri! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe hartie vrei? Serios, nu reusesc sa fac poze in care sa se vada ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. MERG FOARTE BINE VARA CAND ESTI BRONZATA RUJURILE NUDE...IMI PLAC !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce blog frumos ai:x:x

    www.dedeeasclothes.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...