miercuri, iulie 13

Facial cream cleanser... made in Romania?

Cred ca nu ma insel, insa am cautat de cateva ori o crema de curatare a tenului, fara pretentii de demachiant, doar pentru dimineata, care sa inlature doar impuritatile. Preferabil, romaneasca. Dar, de unde? Firmele noastre nu produc decat demachiante si geluri de curatare: primele nu indeplinesc cerintele, uneori au textura destul de greoaie pentru ceea ce vreau eu, iar gelurile de curatare usuca pielea si lasa o senzatie care mie personal nu-mi place.
Nu stiu cat de mult sunt folosite aceste produse, insa mie chiar mi-ar placea sa gasesc o gama diversificata. Momentan, nu am gasit decat un singur gen de produs pe rafturile magazinelor, stiu ca mai sunt si in farmacii, insa mi se pare ca reprezinta una din categoriile de produse lasate pe dinafara. Si nu, n-as vrea acele binecunoscute produse cu familiarele denumiri de pe vremuri: lapte de fata, mai nou beauty milk si altele.
Poate cer prea mult, sau poate tocmai din cauza ca nu se cauta aceste poduse, nu se mai fabrica sau sunt retrase cele existente din magazine. Anyway, speranta moare ultima.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...