duminică, iulie 17

Products I love but I rarely use

Am vazut pe bloguri genul asta de postare si pentru mine a fost un motiv bun sa caut prin produse si sa vad daca am si eu aceeasi problema. Si... am. Prima postare va fi exclusiv make-up, insa ma gandesc ca as avea si produse cosmetice/parfumuri pentru inca una.

1. Ruj Seventeen Cosmetics in 334 Bare Rose Sheer: este un roz aproape transparent care arata foarte bine vara, pe piele bronzata.


2. Iluminator mineral l'Oreal in nuanta 02 Peche Eclat: este blush-ul meu preferat pentru combinatia cu buze roz, imi place ca e buildable si pensula atasata chiar isi face treaba.


 3. Oja Bourjois 1 seconde in nuanta 28 Gri Asphalte: este exact culoarea asfaltului, intotdeauna am parte de reactii de tot felul cand o port.


4.  Pudra stralucitoare Biguine Les Galactic's in nuanta 7316 Poudre de Celya: recent am aflat de pe net ca aceste pudre sunt considerate dupes dupa MAC Mineralize Skinfinish. Este o pudra cu sclipici auriu ce poate fi folosita atat ca blush, cat si pentru a oferi o stralucire discreta pe brate, umeri, decolteu.


 5. Fard de pleoape Bourjois in nuanta 70 Kaki Etonnant: cred ca a fost primul meu fard Bourjois, este o nuanta superba care imi scoate in evidenta culoarea ochilor.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...