joi, iulie 28

Review Elmiplant Cellufight crema pentru masaj anticelulitic

Trebuie sa recunosc ca nu sunt constanta cand vine vorba de ingrijirea pielii si prevenirea celulitei, insa macar cu cateva saptamani inainte de vacanta sa mai incerc sa ma motivez. Deoarece n-am reusit, in urma recomandarilor prietenelor mele, sa ma hotarasc de care crema sa-mi iau, parerile fiind mult prea impartite pentru a alege dintre 2-3 creme, m-am bazat pe propria idee despre ce mi-as dori de la o crema anticelulitica. Stiind ca mai mult face masajul decat ingredientele, m-am orientat spre o crema romaneasca, pe care scria ca este pentru masaj anticelulitic. Evident, nu masaj care se face la salon, eram foarte hotarata sa ma descurc singura.


Crema este de la Elmiplant si face parte din gama Cellufight (pana azi eram convinsa ca este Cellulight), contine extracte de guarana, alge marine si piper negru si nu are parabeni. Tot in descriere se precizeaza ca are efect termoactiv, am observat in primele zile o usoara inrosire a pielii dupa aplicare, fara insa alte efecte secundare, gen piscaturi.
Nu am testat eficacicatea dovedita cu care se lauda in bulina galbena, ultima mea preocupare ar fi acum sa ma apuc de masuratori, mai ales ca nu am folosit-o ca la carte, de doua ori pe zi. Am folosit-o zilnic timp de 3 saptamani si inca nu am terminat-o, mai am, aproximez eu, pentru o saptamana sau chiar mai mult.
Ingrediente: aqua, isopropyl myristate, ethylexhyl stearate, olea europaea fruit oil, polyglyceryl-2 dipolyhydroxystearate, glycerin, ricinus communis seed oil, cera alba, cetyl palmitate, glyceryl oleate, magnesium sulfate, zinc stearate, phenoxyethanol, sorbitol, mannitol, tocopherol, paulinnia cupana seed extract, hydrolyzed actin, glucosamine hci, sodium glucoronate, calcium gluconate, methyl nicotinate, parfum, sodium chloride, tetrasodium edta, copernicia cerifera cera, hydrogenated palm glycerides citrate, methylisothiazolinone, hexyl cinnamal, linalool, limonene, benzyl salicylate, geraniol, citral, coumarin, eugenol.

Pro
- ambalajul roz cute
- mirosul, usor intepator, totusi placut
- este buna pentru masaj, nu se absoarbe imediat
- consistenta destul de groasa
- pretul: 14 lei tubul de 200 ml

Contra
- mi s-a parut cam lipicioasa, sau poate trebuia masata mai mult timp
- se clateste mai greu de pe maini dupa aplicare

Notele mele
Prezentare: 4
Textura: 4.2
Eficacitate pe termen scurt: 3.5
Eficacitate pe termen lung: 3.5 (nu am inca mult timp de la folosire)
Absorbtie in piele: 3.6
Raport calitate/pret: 3.9
Nota finala: 3.96

Concluzii: poate ar trebui sa pomenesc si despre efectul anitcelulitic, n-as putea sa spun ca in trei saptamani celulita s-a diminuat, insa aspectul pielii la exterior s-a imbunatatit, in sensul ca pare mai fina. O sa folosesc ce mi-a mai ramas in tub si cel mai probabil voi alege alta crema pentru urmatoarea perioada, in special deoarece daca seara mi se parea ca se lipesc hainele de mine, nu vreau sa ma gandesc daca as fi aplicat-o si dimineata cum as fi ramas cu senzatia respectiva toata ziua, mai ales la temperaturi ridicate.

4 comentarii :

  1. Buna,
    Am folosit si eu aceasta crema anticelulitica, m-am impacat bine cu ea, doar ca eu imi facusem un ritual atunci cand o aplicam. Intai masaj 5-10min. cu o perie anticelulitica(de la Avon), apoi aplicarea cremei si masarea 2-3min.(mai mult nu rezistam, ma usturau mainile si nu suportam mirosul intepator, de piper), apoi faceam o impachetare a zonelor masate cu crema cu o folie alimentara(se gaseste la rola la supermarket) si stateam 25-30min. cu niste pantaloni de trening peste. Efectul era intradevar termic, simteam ca-mi ia pielea foc, iar cand scoteam folia, aceasta era uda. In linii mari, mi s-a parut buna, dar cum stau prost cu timpul, am renuntat sa o mai folosesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna bine ce zici tu, insa mie nu mi s-a parut ca ustura, iar de folie chiar n-as avea rabdare. Mai degraba un masaj cu peria inainte m-as putea mobiliza sa fac.

      Ștergere
  2. Mie mi au iesit niste cosulete nustiu daca de la crema!vi sa mai intamplat la vreo una?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt curioasa de ce nu pot sa o foloseasca femeile care alapteaza

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...