vineri, iulie 15

Summer face: foundation or mineral powder

Pana acum, asta era intrebarea pe care mi-o puneam in fiecare an, odata cu primele zile de vara, obsedata fiind de controlul situatiei tenului meu. Si adevarul este ca raspunul este undeva la mijloc: sunt zile sau momente ale zilei cand fondul de ten face fata mai bine, ajutat de un primer, bineinteles, sau sunt zile in care pudra minerala mi se pare mai potrivita de utilizat.
Anul trecut am folosit alternativ cele doua variante, anul acesta am ramas doar la pudra, in principal din lipsa de timp (se aplica mult mai rapid, simplificand procedura). E mult mai usor sa aplic un singur produs, nu trei, si aici nu iau in calcul si crema de fata.
Ce am folosit cu drag si spor:
Smoothing Primer Sephora +
Fond de ten Revlon Colorstay +
Pudra Revlon Colorstay Mineral, mi se pare ca ajuta la matifierea tenului, aplicata fara alte produse nu face fata, la mine cel putin.

sau

Pudra minerala l'Oreal Accord Parfait , cu toate rezervele fata de acest brand, se pare ca am numeroase produse preferate de la ei, printre care si aceasta pudra, pe care o folosesc de cand a aparut. Nici n-as sti sa spun ce imi place atat de mult, insa imi amintesc ce mi-a placut atunci cand am folosit-o pentru prima data: tenul arata bine, mai bine decat cu alte produse, iar dupa cateva ore parea ca nu am nimic pe fata, si nu pentru ca se absorbea, ci parea ca se contopeste cu pielea.
Mai nou, am folosit si Too Faced Poreless Primer inainte de pudra si mi s-a parut ca tenul a ramas mat pentru mai mult timp, dar poate e doar o parere de a mea.

In concluzie, cu ambele variante mi-a mers bine, insa a doua castiga detasat din cauza ca folosesc mai putine produse si nu am nevoie de mult timp sa ma fardez, ceea ce in ultima vreme e o conditie esentiala cand vine vorba de timpul necesar pentru a ma pregati sa ies din casa, indeosebi dimineata.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...