luni, iulie 4

Ideea zilei: self tanner for eye concealer

Stiu ca nu-s nicidecum originala cu ideile prezentate, insa ma gandeam mai mult pentru mine, sa le pun la un loc si sa stiu de ele, mai si citesc pe net sau in reviste diverse chestii si apoi nu le mai gasesc. Nici n-am pretentia ca imi apartin, unele chiar nu-mi amintesc de unde, cand, cum... dar cea de mai jos chiar nu tin minte sa o mai fi vazut pe undeva.
So, de la o vreme folosesc Nivea Sun Touch o data pe saptamana pentru fata, deoarece mi se pare ca in urma demachierii repetate mereu sunt mai alba decat pe restul corpului. Si mi-a picat fisa sa intind bine-bine autobronzantul inclusiv sub pleoape si pe pleoapele superioare si arcade, ca sa nu-mi ramana ochi de raton ca si cum as purta excesiv ochelarii de soare (mai ales ca nici nu port). Si cand m-am trezit, dupa ce acesta si-a facut efectul (m-am dat seara), mi s-a parut ca arat o idee mai odihnita ca de obicei si de atunci mi-a intrat in rutina sa repet figura. Nu am cearcane foarte evidente si atunci daca trisez un pic cred ca le acopar exact cat trebuie, oricum nu folosesc alt produs de acoperire in afara de pudra minerala.
N-am avut probleme cu tenul din cauza produsului si observ ca nu am nici cu ochii, deci din punctul meu de vedere e safe. Oricum nu ajung foarte aproape de zona ochilor cu aplicarea si cantitatea de produs aplicata e infima, cea care imi ramane pe maini dupa ce aplic pe restul fetei.

Un comentariu :

  1. super idee, e fain ca poti sa folosesti acelasi produs si pentru ochi :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...