miercuri, iulie 6

Makeup storage: bag or drawer?

Raspunsul meu este: ambele.
Pentru ca am mai multe produse decat ar incapea intr-un make up bag si atunci am ales un dulapior pentru celelalte produse. Am lasat gentuta pentru acele produse pe care le folosesc in machiajul de zi cu zi, pentru ca imi e mult mai usor sa o car prin casa si sa gasesc in ea un produs de care am nevoie.


Dar... si aici intervine o singura conditie: din cand in cand mai caut prin dulapior si mai gasesc produse pe care nu le-am folosit de mult timp, pe care le aduc atunci in rutina de zi cu zi. N-as putea spune ca le redescopar, pentru ca nu am uitat propriu-zis de ele, ci au aparut mereu altele si tendinta e de a folosi intotdeauna ultimele achizitii.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...