duminică, iulie 24

Tried&tested: Vichy Aqualia Thermal Light

Am avut din nou noroc cu mostrele de la reviste, nu stiam decat varianta veche a acestei creme, insa astfel am avut ocazia sa testez si varianta light.


Conditii de testare: In ambele dati in care am folosit-o am purtat-o sub machiaj, iar dupa cateva ore tenul arata absolut natural, fara sa fie lucios. Inclin sa cred insa ca in zilele caniculare ar rezista pe tenul meu cam 3-4 ore. Se absoarbe frumos in piele, nu lasa aspectul acela incarcat si in cateva minute tenul e gata pregatit pentru aplicarea machiajului.
Nu am incercat inca sa o port in zilele in care nu ma fardez, sa vad cat rezista, insa mi se pare cam la fel de grea ca varianta simpla, care mi-a placut foarte mult, in sezonul rece, insa.

Concluzii
- miros discret, placut
- baza buna pentru machiaj
- absorbtie buna
- senzatie de ten hidratat

Alte observatii: cred ca se potriveste mai bine unui ten normal, poate sa fie si cu portiuni mixte in sezonul cald sau unui ten mixt in sezonul rece.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...