vineri, iulie 8

Top 3 nude lipsticks


N-am apucat sa fac poze separate cu rujurile, le-am asezat insa ca pe podium.

Premiul 3 
Oriflame Triple Core Lipstick Spectacular Nude: o surpriza foarte placuta, culoare, miros, senzatie dupa aplicare. Chiar nu ma asteptam, insa ma bucur cand mai gasesc ceva sa imi placa in gama lor de produse. 

Premiul 2 
L'Oreal Color Riche 235 Nude (pentru blonde);  intr-o vreme stiam pe dinafara toate nuantele de ruj de la l'Oreal, indrazneam sa-mi iau cate una din cand in cand. Pe cea de fata insa, desi e aparuta de mult, am descoperit-o recent, mi se pare cea mai purtabila dintre cele trei de mai sus.

Premiul 1
MAC Creme d'Nude: asta nici macar nu mi l-am luat singura, am mers la risc, deoarece nu il vazusem decat pe net, insa cand l-am primit m-a terminat, la propriu. L-am purtat o saptamana cel putin, in fiecare zi, atunci cand l-am primit, ceea ce mi se intampla foarte rar, pentru ca am deja o colectie din care mi-am propus sa folosesc in fiecare zi alta culoare.

Si, in curand, va urma si partea a doua, intitulata: In cautarea rujului nude.

4 comentarii :

  1. Nu pui si niste swatchuri cu ele pe buze? Ca e mai usor sa-mi dau seama de culoare ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut poze cu swatch-uri pe mana si nu se vede mai nimic, asa ca m-am lasat pagubasa deocamdata. O sa incerc si swatch-uri pe buze.

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde ti-ai luat rujul MAC? :) online l-ai comandat? daca da, de unde?la ce pret? ms.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dana, nu l-am comandat online, mi l-am luat la o iesire in tara. Nu mai tin minte exact cat a fost.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...