duminică, iulie 10

Ingrijire minimala pe timp de vara

Pana si titlul e usor in contradictie cu ce urmeaza, insa in continuare vreau sa scriu cateva randuri despre cum nu folosesc aproape niciun produs de ingrijire in zilele caniculare care se pare ca au pus stapanire si pe saptamana ce urmeaza.
Am incercat prima data metoda asta acum in urma cu cativa ani, cam 3-4. La inceput am ales sa ma lipsesc doar de cremele de fata si ramasesem doar cu demachierea de dimineata si de seara cu lotiunea micelara Sensibio H2O de la Bioderma. Exceptie fac zilele cand ma machiez, atunci folosesc crema inainte de machiaj si demachiant la sfarsitul zilei.
In ultimii doi ani, insa, odata cu verile tot mai frecvent dominate de temperaturi de peste 30 de grade, nu mai folosesc nimic decat... apa. Mai exact, dimineata si seara ma spal pe fata cu apa de la robinet, si... atat, nu ma dau cu crema de noapte, nici de zi daca nu ma fardez sau stau acasa. Si in afara de crema folosita ca baza de machiaj si de demachaint, niciun alt produs si asta cat dureaza canicula, nu doar o singura zi.
Dupa cum vad eu rezultatele, tenului meu gras ii place mult tratamentul asta, fiindca nu da semne de nemultumire: nu se deshidrateaza, nu imi apar niciun fel de chestii, plus ca mi se pare o situatie win-win: pielea arata bine si fara sa tot caut o crema ideala pentru anotimpul cald, plus ca mai fac si economie la produse cosmetice.

Un comentariu :

  1. Hello. Am incercat si eu sa folosesc doar apa vara dar cum am tenul foarte uscat a trebuit totusi sa folosesc si o crema. Momentan folosesc asta: http://www.aoro.ro/cosmetice/vichy/vichy-essentielles-crema-pentru-ten-ten-uscatcreme-visage-50-ml/ la recomandarea unei prietene si pot sa spun ca sunt multumita dar inca sunt in cautarea cremei perfecte pentru vara

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...