joi, ianuarie 5

2011. Oldies but goldies

Deoarece am deja produse pe care le folosesc de ceva timp, as dori doar sa le trec in revista pentru simplul motiv ca au rezistat trecerii inca a unui an si fac in continuare parte din produsele mele preferate, pe care le folosesc cu drag si le recumpar de fiecare data.

Lotiune micelara Bioderma Sensibio H2O - pentru ca lotiunile tonice in general nu fac nimic.
Demachiant bifazic pentru ochi sensibili Yves Rocher - demachiaza si nu lasa pelicula grasa.
Deodorant crema Dove Original  - pentru ca e crema si miroase discret.
Balsam de buze Carmex - am schimbat varianta stick pe cea in tub, insa mi-a rezolvat orice problema in ingrijirea buzelor.
Pudra minerala l'Oreal - rareori mi-am mai cumparat fond de ten, de cand folosesc pudra minerala. De ce l'Oreal? Din comoditate, pentru ca se gaseste in comert.

2 comentarii :

  1. balsamul acela Carmex de unde l-ai cumparat ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca din Cora, intr-o vreme nu se gasea decat in forma asta, nu si stick.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...