miercuri, ianuarie 11

Nailpolish 2011

Si aici intra doar acele oje pe care le-am cumparat in decursul anului ce a trecut. Fara sa imi fac un scop din asta, ma gandesc sa trec in revista ojele care mi-au facut cu ochiul si mi-au imbogatit colectia in 2011.


Acum, ca sunt puse la un loc, mi se pare super funny alegerea nuantelor, insa se pare ca incet incet am trecut in tabara culorilor si a texturilor nou-aparute.
In plus, daca era sa-mi propun sa nu cumpar decat un numar de X oje, probabil ca nu m-as fi incadrat la fel de bine ca in cazul in care nu am facut acest lucru.
Despre majoritatea am povestit deja prin alte postari, o sa le enumar pe scurt:
  • OPI: Simply Smash-ing, Steady as She Rose, Skull & Glossbones, On Stranger Tides, Black Shatter (I know, trebuia sa ma opresc aici din shopping).
  • Seventeen no. 30
  • Margaret Astor Laque Deluxe: 573 Vip Black si 581 Vip Brown (erau la reducere, nu stiu de ce le-am luat)
  • Flormar: no 398 (bleumarin), 394 (sclipici), Graffiti G11 (argintiu) si G10 (auriu)
  • Maybelline 778 Rosy Sand si 785 Mocha
  • Rimmel Matte Finish
  • Farmec no. 100 transparent

6 comentarii :

  1. cate oje..si eu am destule dar parca tot cele nude imi plac:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu, am trecut de la cele rosii la cele neutre, cu mici scapari in tabara nuantelor inchise.

      Ștergere
  2. ai nuante cumintele :)
    sa le folosesti cu placere si sa vedem multe manichiuri cu ele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meg, OPI verde sigur e cumintica :).
      Multumesc, microbul il am, acum sa vedem si cum se manifesta.

      Ștergere
  3. De cand vreau sa-mi iau ceva din colectia Piratii din Caraibe....de atatea ori OPi scoate cate o noua colectie =)))
    Sper ca le-ai folost pe toate :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, le-am folosit pe toate, OPI cea gri si Flormar cu sclipici cred ca cel mai mult.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...