marți, ianuarie 3

2011. Best of skincare



  • Nina Ricci Le Paradis: imi plac cateva din parfumurile in forma de mar, dar cel cu miros de capsuni m-a cucerit. Chiar daca e dulce, mi-a tinut companie pe tot parcursul anului.

    • Gel-ulei de dus Balea Med: e indicat pentru pielea sensibila si uneori ma simt supersaturata de chimicale (a se citi parfumul gelurilor de dus).
    • Dizolvant pentru oja Corine de Farme: nu miroase asa tare ca alte produse de acelasi gen, isi face bine treaba si singurul dezavantaj mi se pare a fi recipientul din sticla.
    • Crema pentru cuticule Burt's Bees: poate ar trebui sa precizez ca unghiile si cuticulele nu reprezinta una din problemele mele arzatoare, insa imi place ca are o consistenta densa care indeamna parca la masaj.
    • Crema pentru ingrijirea tenului acneic matur Effaclar K La Roche Posay este, cred, cea mai light crema pentru ten pe care am folosit-o, cel mai mult imi place ca matifiaza si lasa tenul parca mai curat.

    Un comentariu :

    1. De la Balea Med eu mi-am luat laptele demachiant și sunt foarte mulțumită. Iar impresia ta asupra gelului de duș mă face să mă duc să-mi mai achiziționez ceva :D

      RăspundețiȘtergere

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...