marți, ianuarie 24

Perfume... you love it or hate it

Se pare ca din cand in cand am gusturi de adolescenta in ceea ce priveste parfumurile. Am primit o mostra de Parlez-moi d'Amour de John Galliano si am ramas fascinata, pe loc. Nu credeam sa imi placa un parfum atata de mult, ca prima impresie. Insa ulterior mi-am mai revenit pe pamant, deoarece notele de baza l-au transformat in ceva destul de greu suportabil, cel putin pe pielea mea. L-am purtat o singura data, o zi intreaga si m-am ametit la modul cel mai propriu. Ma bucur totusi ca n-am apucat sa il achizitionez sub impulsul momentului, cum am facut cu ultimul parfum cumparat, dar despre asta intr-o alta postare.
Si inca ceva, trebuie sa recunosc ca imaginea lui Taylor Momsen asociata acestui parfum m-a convins suficient cat sa-i mai acord o sansa.







2 comentarii :

  1. Si eu l-am incercat in magazin pt ca vroiam sa-l cumpar , dar prima impresie nu a fost una placuta.Mi s-a parut ca miroase a sampanie cu capsuni :)) mult prea dulce pt mine :D , dar dupa 5-6 h era ceva mai suportabil :D.E un parfum special , nu se potriveste oricui.Eu raman la Gucci Flora si Daisy (MJ).
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate mie nu-mi place decat vreo ora. Cele de care pomenesti nici nu le-am mirosit, dar banuiesc ca sunt ... florale, asa ca probabil nu se incadreaza printre preferatele mele.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...