duminică, ianuarie 15

Bourjois So Laque no. 28 Rose Lounge

Siii, astazi postez a doua oara consecutiv pe subiectul lacuri de unghii. Am inceput bine anul. Motivul acestei postari il reprezinta prima achizitie pe 2012, o oja care-mi facea de mult cu ochiul, in special datorita review-urilor pozitive peste care dadeam la tot pasul. In sfarsit, i-a venit randul, si, dupa ce am ocolit cu gratie Sephora, am gasit-o in Douglas. Pret 25 lei.
Insa incantarea a durat pana am ajuns acasa si am ajuns sa o folosesc. Eram aproape sigura ca nu e transparenta (caci mi-am promis ca nu mai cumpar genul acela de oje bej/roz sheer care fac dungi si nu arata bine nici in n straturi), insa am ajuns abia dupa trei straturi sa obtin un efect semi-opac, sa zicem, decent.

Insa, evident, nu e chiar ce speram. In orice caz, in ceea ce priveste calitatea n-am nimic de reprosat. Nu regret ca am luat-o, insa nu se ridica la inaltimea asteptarilor. Dungi nu lasa (prea multe), are un finish lucios foarte frumos si arata bine pe unghii (dar mi se pare ca nu mi se potriveste tonalitatii pielii). Merge de zi cu zi si da bine pe unghii scurte, cred ca asta ar trebui sa fie suficient cat sa ma autoconving sa o folosesc.

Si, in incheiere, se pare ca produsele mele pentru manichiura sunt in momentul de fata roz. Toate.


2 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...