duminică, ianuarie 8

Beauty thoughts and resolutions

Nu cred ca pot totusi sa incadrez cele de mai jos la rezolutii, insa ma straduiesc sa ma tin de ele, macar in linii mari (de cele rezonabile). Mi-am propus, in anul ce abia a inceput, sa aleg deliberat sa decantez mai mult si sa incerc sa trec la alt nivel fata de consumatorul colectionar (contradictie in termeni, stiu) de care nu ma pot dezice in totalitate. Si astfel, in 2012 o sa incerc sa:

  • Shop less and blog more (ca o interpretare proprie a denumirii blogului Laurei). Stiu cum suna, mi-as dori insa sa fiu mai selectiva.
  • Sa renunt la favoritele lunii pe blog, inca ma gandesc la o alta abordare.
  • Imi las parul in starea sa naturala (wavy), caci mi-am dat seama ca lumea din jur nici nu mai stie ca de fapt asa arata parul meu fara sa ii fac nimic, deci cred ca nu e o idee rea. Sa vedem cat ma tine, caci ideea ar fi sa nu mai folosesc placa sau peria rotativa.
  • Tot legat de par, sa il mai deschid la culoare si aici sper sa fac alegerea cea mai buna si sa nu ajung din nou bruneta, deoarece ma vopsesc acasa, asa ca sansele exista si mai mult, sunt destul de mari.
  • Sa nu mai colectionez rujuri, in schimb sa ma recompensez cu brand-uri high end.
  • Sa nu depasesc 10 oje achizitionate pe an si sa le redescopar pe cele pe care le am.
  • Sa nu mai cumpar deloc produse tentante, nou aparute, pe care nu le folosesc, si aici se incadreaza lotiuni de corp, masti, produse pentru par.
  • Sa folosesc majoritatea balsamurilor de buze pana la epuizare completa.

  • Si, in final, sa reduc sedintele compulsive de shopping la maxim una pe luna.
Sper ca, odata asternute si materializate fata de starea initiala, sa ma indemne la mai mult autocontrol si sa aiba ca rezultat o stare interioara de bine, si nu o frustrare continua. Sunt optimista si curioasa in acelasi timp cum va decurge acest miniproiect personal.

Inca ceva: daca pare un tag bun de dat mai departe, abia astept sa il citesc si pe alte bloguri.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...