marți, ianuarie 17

New Fa Sensual&Oil

Se pare ca iarna mi se schimba gusturile si incep sa imi placa mai mult aromele grele, de care in mod normal nu m-as apropia. Trecand printr-un nou deschis magazin dm din centru, mi-a atras atentia o noua gama Fa: Sensual Oil, cu uleiuri de argan, marula si migdale. N-am rezistat tentatiei si mi-am achizitionat atat gelul de dus, cat si lotiunea de corp.


Desi gama se pare ca este destinata pielii foarte uscate, lotiunea de corp nu este deloc densa si se absoarbe rapid in piele. Imi place atat de mult, incat am folosit-o si pe post de crema de maini (rar mi se intampla, mi se par destul de apoase lotiunile de corp pentru a fi folosite si pe maini).
Gelul de dus nu usuca pielea si miroase chiar placut, oarecum oriental, dar dulceag, numai bun pentru a se asorta acestui anotimp.

3 comentarii :

  1. suna extrem de bine "uleiuri de argan, marula si migdale", mai ales ulei de argan :)
    o sa ma uit si eu dupa ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de bine arata! Si descrierea lor suna foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept sa-mi povestiti dupa ce le incercati, sper sa va placa.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...